تیترهای داغ و خلاصه اخبار

 

 

  • ادامه صعود پوند در بازار آسیا
  • افت بیش از میزان برآورد تولید صنعتی ژاپن در ماه اکتبر
  • معامله دلارکانادا یک تاد بالاتر در بازار صبح
  • نقره: معامله نسبتا پایین فلز سفید در بازار امروز صبح

 

نفت خام: معامله بالاتر نفت پیش از داده هفتگی دکل نفتی بیکر هیوز

به مدت 24 ساعت تا ساعت 23 به وقت گرینویچ نفت خام دربرابر دلارآمریکا رشد 1.02% داشت و هربشکه برابر با 59.45دلارآمریکا بسته شد پس از پیش بینی اپک مبنی بر اینکه سال بعد کسری عرضه خواهد داشت. در بازار آسیا در ساعت 4 به وقت گرنیویچ جفت ارزی دررقم 59.54 معامله می شود همراه با معامله نفت 0.15% بالاتر از رقم بسته شده دلارآمریکا ازبازار روز گذشته با توجه به اخباری مبنی بر اینکه مذاکره کنندگان آمریکا و چین در مورد فاز نخست توافق تجاری موافقت هایی انجام دادند. انتظار می رود که جفت ارزی سطح حمایت خود را دررقم 58.95 پیدا کند و یک سقوط میتواند آن را به سطح حمایت بعدی 58.37 ببرد.

 

مرور(اخبار) انتخابات انگلیس: پیروزی بزرگ حزب محافظه کار به معنی پایان بخشیدن به آغاز(بررسی دوباره) برکسیت است.

نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون پیروزی بزرگی را در انتخابات سراسری انگلیس با رقم برآورد شده 360 صندلی دربرابر 326 صندلی مورد نیاز از آن خود کرد. این انتخابات شکست بزرگی برای هردو حزب کارگری و لیبرال دموکرات بود و جرمی کوربین از رهبری حزب خود(کارگری) کناره گیری کرد و جو سوئینسون Jo Swinson (رهبر لیبرال دموکراتها) صندلی نمایندگی خود را در اسکاتلند از دست داد. جانسون اکنون بدون هیچ مشکلی میتواند برنامه برکسیت خود را پیش ببرد چرا که (1) بااین پیروزی بزرگ قدرت بیشتری خواهد داشت چرا که برنده شدن در انتخابات همه آن چیزی است که در مورد ت است، (2) او بیش از این متکی به آرای اتحادیه حزب دموکرات برای رأی اکثریت ندارد و (3) بسیاری از محافظه کاران اعتدال گرا که علیه جانسون رای داده بودند در انتخابات دوباره شرکت نکرده اند. به عبارت دیگر انگلستان اکنون اتحادیه اروپا را در تاریخ 31 ژانویه 2020 ترک میکند و دیگر هیچ چیزی مانع آن نخواهد بود.

 

طلا: معامله پایین فلز زرد در بازار صبح

به مدت 24 ساعت تا ساعت 23 به وقت گرینویچ طلا دربرابر دلارامریکا افت 0.39% داشت و هرانس برابر با 1474.10 دلارآمریکا بسته شد با توجه به سخنان ترامپ مبنی بر اینکه آمریکا و چین به امضای توافق تجاری نزدیک هستند. در بازار آسیا در ساعت 4 به وقت گرینویچ جفت فلزات دررقم 1472.10 معامله میشود همراه با معامله طلا 0.14% پایین تر ازرقم بسته شده دلارآمریکا ازبازار روز گذشته. انتظار می رود که جفت فلزات سطح حمایت خود را دررقم 1461.20 پیدا کند و یک سقوط میتواند آن را به سطح حمایت بعدی 1450.30 ببرد.

 

ثبات نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در رقم 0.00%

به مدت 24 ساعت تا ساعت 23 به وقت گرینویچ یورو دربرابر دلارآمریکا رشد 0.36% داشت و دررقم 1.1183 بسته شد. در گزارش داده ای، تولید صنعتی فصلی حوزه یورو کاهش 0.5% ماهانه در ماه اکتبر داشت که همسو با انتظارات بازار بوده است. در ماه گذشته تولید صنعتی افت بازنگری شده 0.1% را ثبت کرده بود. جدای از این، CPI آلمان رشد 1.1% سالانه در ماه نوامبر داشت که برابر با انتظارات بازار و تأیید کننده رقم اولیه بوده است. در ماه گذشته CPI رقم رشد مشابهی را ثبت کرده بود.

برگرفته از سایت پی سی ام فا

ساعت ,بازار ,انتخابات ,دررقم ,بسته ,دلارآمریکا ,تولید صنعتی ,حمایت بعدی ,پیروزی بزرگ ,انتظارات بازار ,سقوط میتواند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تردمیل خانگی پشمک چت|نداچت|چت|چتروم|چت روم|نازچت|نازی چت|باران چت| پرشین چت|عسل چت گلدن کمرا twin rozblog مدرسه آموزش از راه دور بینات قائمشهر دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی