تیترهای داغ و خلاصه اخبار 

 

  • افت شاخص پیشروی وست پک استرالیا در ماه نوامبر
  • کاهش تولید کانادا در ماه اکتبر
  • ثبات نرخ بیکاری ILO انگلیس در کف 45 سال در سه ماهه پایانی با اکتبر
  • افزایش کمتر از میزان برآورد کسری تجاری ژاپن در ماه نوامبر

 

 

طلا: معامله نسبتا بالای فلز زرد در بازار آسیا

به مدت 24 ساعت تا ساعت 23 به وقت گرینویچ طلا دربرابر دلارآمریکا رشد نسبی داشت و هرانس برابر با 1480.50 دلارآمریکا بسته شد. در بازار آسیا در ساعت 4 به وقت گرینویچ جفت فلزات دررقم 1480.80 معامله می شود همراه با معامله طلا یک تاد بالاتر از رقم بسته شده دلارآمریکا ازبازار روز گذشته. انتظار می رود که جفت فلزات سطح حمایت خود را دررقم 1477.83 پیدا کند و یک سقوط میتواند آن را به سطح حمایت بعدی 1474.87 ببرد.

 

نقره: معامله فلز سفید برپایه قوی تر در بازار امروز صبح

به مدت 24 ساعت تا ساعت 23 به وقت گرینویچ نقره دربرابر دلارآمریکا افت 0.15% داشت و هرانس برابر با 17.06 دلارآمریکا بسته شد. در بازار آسیا در ساعت 4 به وقت گرینویچ جفت فلزات دررقم 17.07 معامله می شود همراه با معامله نقره 0.06% بالاتر از رقم بسته شده دلارآمریکا ازبازار روز گذشته. انتظار می رود که جفت فلزات سطح حمایت خود را دررقم 17.00 پیدا کند و یک سقوط میتواند آن را به سطح حمایت بعدی 16.93 ببرد.

 

نفت خام: معامله نفت یک تاد پایین تر پیش از داده هفتگی ذخیره نفتی EIA

به مدت 24 ساعت تا ساعت 23 به وقت گرینویچ نفت خام دربرابر دلارآمریکا رشد 0.56% داشت و هربشکه برابر با 60.54 دلارآمریکا بسته شد با توجه به امیدواری ها مبنی بر اینکه فاز نخست توافق تجاری آمریکا/چین، تقاضا برای نفت را در سال 2020 افزایش خواهد یافت. در بازار آسیا در ساعت 4 به وقت گرینویچ جفت ارزی دررقم 60.52 معامله می شود همراه با معامله نفت یک تاد پایین تر از رقم بسته شده دلارآمریکا ازبازار روز گذشته پس از گزارش API که نشان داد موجودی نفتی آمریکا رشد حدودا 4.7 میلیون بشکه ای تا رقم 452.0 میلیون بشکه در پایان هفته 13 دسامبر 2019 داشت.

 

پوند همچنان با وضعیت نابسامان برکسیت افت دارد.

پوند با از سرگیری فشار در بازار امروز صبح آسیا تحت فشار قرار گرفت همراه با افت 0.36% جفت پوند/دلارآمریکا تا رقم 1.3072 که پایین ترین سطح از 12 دسامبر بوده است و این بدین معنی است که همه سودهای انتخابات برگشت داده شده است. آشفتگی ها از زمان ارائه طرح جانسون برای قانونی کردن هرگونه تمدید تاریخ انتقال برکسیت تا دسامبر 2020 افزایش یافته است. امکان رأی گیری برای مصوبه در روز جمعه وجود دارد. گمانه زنی ها مبنی بر این است که آیا همه توافقات قابل مذاکره است و اینکه آیا  در آن موعد مقرر انجام می شود.

برگرفته از سایت پی سی ام فا

دلارآمریکا ,ساعت ,بازار ,بسته ,گرینویچ ,دررقم ,دربرابر دلارآمریکا ,بازار آسیا ,دلارآمریکا ازبازار ,دلارآمریکا بسته ,بازار امروز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روزهـــاے بے خاطــــــره... پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان Havendisr63 paikka آب زندگی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان wsshop.rzb.ir ♥آسمان همیشه آبی نیست♥ گوگل وب سایت La carte postale