تعداد جلسات در تعیین هزینه لیزر موهای زائد بسیار تاثیر گذارند و هر چه تعداد جلسات بیشتر باشد ، قیمت لیزر مو هم بیشتر خواهد شد .ولی چون نتایج لیزر  موهای زائد بلند مدت است و باعث کاهش رشد موهای زائد به مدت طولانی می شود هزینه ی آن قابل توجیه است.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

  • سطح درد لیزر موهای زائد
  • روی پاها
  • روی اسلحه
  • روی صورت
  • روی خط بیکینی
  • روی تنه
  • روش های جایگزین حذف مو

لیزر موهای زائد یک عمل زیبایی رایج است که برای از بین بردن موها به مدت طولانی انجام می شود. این کار با از کار انداختن موقت فولیکول های مو در تولید رشته های جدید مو کار می کند.

در حالی که این روش حذف مو کاملاً دائمی نیست ، اما نتایج لیزر درمانی ممکن است چندین هفته طول بکشد. این روش درمانی همچنین ممکن است برای مناطقی از بدن که اصلاح یا واکس زدن آنها مشکل است ، ایده آل باشد.

هنوز هم بدون برخی از ناراحتی ها نمی توان به مزایای لیزر موهای زائد دست یافت. درمان می تواند بر اساس منطقه ای که تحت درمان قرار داده اید و همچنین تحمل درد در شما دردناک باشد. هرگونه نگرانی را با ارائه دهنده خود در میان بگذارید. همچنین بخوانید: لوازم آشپزخانه


لیزر موهای زائد چقدر آسیب می زند


لیزر موهای زائد برای هدف قرار دادن فولیکول های مو با پرتوهای ریز لیزر با حرارت بالا طراحی شده است. گرچه ممکن است گرما را احساس نکنید ، اما ممکن است احساس کنید پوست شما با یک نوار لاستیکی خرد می شود.

همچنین ممکن است بعد از عمل ناراحتی خفیفی مانند قرمزی و تحریک مشابه آفتاب سوختگی خفیف را تجربه کنید.

این روش همچنین ممکن است تا حدی احساس درد کند. چقدر دردناک است به بخشی از بدن که تحت لیزر موهای زائد است بستگی دارد. هرچه ابتدا پوست حساس تر باشد ، احتمالاً دردناک تر خواهد بود.

برای به حداقل رساندن درد ، ممکن است ارائه دهنده شما قبل از عمل یک کرم بی حس کننده به پوست شما بمالد. بسته به قسمت بدن و تحمل درد ، ممکن است به هیچ وجه به کرم بی حسی نیاز نداشته باشید.


آیا لیزر موهای زائد به پاها آسیب می رساند؟


از بین بردن موهای زائد با لیزر نسبت به سایر نواحی بدن به میزان متوسطی روی پاها درد می کند. این به این دلیل است که پوست تمایل دارد ضخیم تر از مناطق حساس تر ، مانند صورت یا خط بیکینی شما باشد.

هنوز قسمت هایی از پاها وجود دارد که بسته به حساسیت ممکن است در طول عمل آسیب بیشتری ببیند ، مانند ران های داخلی شما در مقایسه با زانوها.


آیا لیزر موهای زائد به بازوها و زیر بغل آسیب می رساند؟


زیر بغل از دردناک ترین قسمتهای بدن است که تحت لیزر موهای زائد قرار می گیرد زیرا پوست بسیار نازک است. این لزوماً در مورد بقیه دستان شما وجود ندارد ، هرچند که درد بسیار خفیف تر است.


آیا لیزر موهای زائد به صورت آسیب می رساند؟


پاسخ به این بستگی دارد که کدام قسمت از صورت تحت لیزر درمانی قرار دارد. لیزر موهای زائد در اطراف پوست نازک لب بالایی دردناک تر است ، در حالی که درد در اطراف گونه ها و پیشانی خفیف است.


آیا لیزر موهای زائد به خط بیکینی آسیب می رساند؟


مانند زیر بغل ، لیزر موهای زائد در امتداد خط بیکینی دردناک تر است. گفته می شود که شبیه اپیلاسیون است ، اما تفاوت در این است که برداشتن لیزر بیشتر طول می کشد. با این حال ، ممکن است ناراحتی ارزش نتایج طولانی مدت را پیدا کنید. این روش از تکنیک های جوانسازی پوست است.


آیا لیزر موهای زائد به پشت یا معده آسیب می رساند؟


مانند پوست و بازوها ، معده تمایل دارد که پوست ضخیم تری داشته باشد ، بنابراین لیزر موهای زائد در اینجا خیلی صدمه نمی زند. گرچه در مورد پشت شما اینگونه نیست. درمان های لیزر پشت به دلیل تعداد زیاد موهای این ناحیه ، می تواند به اندازه خط بیکینی یا زیر بغل صدمه ببیند.

جایگزین های لیزر موهای زائد


اگر شما درد بالقوه یا هزینه بالاتری برای درمان های لیزر ندارید ، سایر روش های حذف مو و نحوه جمع شدن آنها را با توجه به درد و عوارض جانبی بالقوه در نظر بگیرید.


تراشیدن


تا زمانی که خودتان را به طور اتفاقی لقب ندهید ، تراشیدن تراش کمترین دردناک ترین روش از بین بردن مو است. با استفاده از کرم یا ژل اصلاح بر روی پوست مرطوب بیشتر مراقبت کنید تا احتمال سوختگی تیغ را کاهش دهید.

اگر درست انجام شود ، تراشیدن عوارض جانبی زیادی ندارد ، اما نتایج طولانی نمی شود زیرا شما فقط موها را از سطح پوست پاک می کنید.


اپیلاسیون


اپیلاسیون از نظر درد می تواند شبیه لیزر موهای زائد باشد ، اما مدت زیادی طول نمی کشد. این روش از بین بردن موهای زائد می تواند چند هفته طول بکشد - بسیار بیشتر از اصلاح ، اما نه به اندازه درمان های لیزر. بثورات خفیف و تحریک ممکن است پس از درمان باشد.

این روش ها در اصل شبیه اپیلاسیون هستند ، اما در عوض شما آنها را به صورت کرم یا ژل استفاده می کنید. آنها موها را حل می کنند و سپس تمیز شسته می شوند.

موهای زائد مبتنی بر مواد شیمیایی هستند ، بنابراین اینها بیشترین عوارض را دارند. تاول ، بثورات و سوختگی امکان پذیر است و شما ممکن است احساس درد خفیف به دلیل خاصیت اسیدی این محصولات داشته باشید.

بیشتر بخوانید: چسب کاشی استخری ، درمان تعریق با بوتاکس ، تجهیزات سفر ، انگشتر طلا


کندن


در حالی که وقت گیر است ، کندن موهای شما می تواند کمی بیشتر از هر یک از روش های حذف موهای بالا طول بکشد. مهم است که نسبت به آن رشد در جهت رشد مو انجام شود - این به شما کمک می کند تا تحریک پوست را به حداقل برسانید.


الکترولیز


مانند لیزر موهای زائد ، الکترولیز یک درمان درجه پزشکی است که نتایج ماندگارتری به بار می آورد. با از بین بردن فولیکول های مو از طریق فرکانس های رادیویی کار می کند. اگرچه دردناک نیست ، اما برخی از عوارض جانبی ممکن است شامل تورم و بثورات پوستی باشد.

برای شناختن گزینه بهتر بین اپیلاسیون و لیزر بیکینی ، دو روش را مقایسه می کنیم. در مقایسه لیزر موهای زائد بیکینی و اپیلاسیون ، اپیلاسیون یک روش موقت برای برداشتن مو است که باعث کاهش مو می شود اما از رشد موهای بیکینی جلوگیری نمی کند در حالی که لیزر موهای بیکینی تقریبا یک روش دائمی است.

علاوه بر این ، اگر لیزر بیکینی و اپیلاسیون را بر اساس تحریک پوست پس از درمان مقایسه می کنیم. اپیلاسیون می تواند واکنش های آلرژیک و سوختگی به همراه داشته باشد ، در حالی که لیزر بیکینی خطر سوزش پوستبه همراه ندارد.

از کجا نباید لیزر موهای زائد گرفت

لیزر موهای زائد برای مناطقی از پوست نزدیک سوراخ باز در نظر گرفته نشده است. این شامل موهای داخل بینی و گوش و همچنین اطراف دستگاه است. برای مشاهده انواع مدل دستبند طلا این مطلب ما را ببینید.

https://www.healthline.com/health/does-laser-hair-removal-hurt#on-bikini-line


pedarjepeto لیزر ,موهای ,زائد ,پوست ,ممکن ,بیکینی ,موهای زائد ,لیزر موهای ,عوارض جانبی ,لیزر بیکینی ,همچنین ممکن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آنلاین چت روم شلوغ عکس نوشته ی آهنگ های جدید تاثیر اهنگ بر روی مغز مارکت فایل آموزش گیتار علیرضا نصوحی هیئت عاشقان حضرت ابوالفضل (ع) شهر هیر