کاندوم به دلایلی تاریخ انقضا دارد. دکتر نریس بنفیلد ، MPH ، متخصص ن و زایمان در دانشکده پزشکی آلبرت انیشتین در مرکز پزشکی Montefiore می گوید ، با گذشت زمان ، مواد کاندوم (از جمله لاتکس ، پلی اورتان ، و بره پوست) از بین می روند و شکننده می شوند. اگر کاندوم انعطاف پذیری کمتری داشته باشد ، راحت تر می شکنند یا پاره می شوند. بنابراین ، اگر از کاندوم منقضی استفاده می کنید ، خطر ابتلا به عفونت مقاربتی یا باردار شدن بیشتر می شود. پاره شدن یکی از معایب استفاده از کاندوم است اما به راحتی می توان از آن دوری نمود

بهترین راه برای بررسی تاریخ انقضا خواندن موارد موجود در بسته کاندوم استفاده شده است. به طور کلی ، بیشتر کاندوم های لاتکس و پلی اورتان حدود 5 سال از تاریخ تولید انقضا دارند. کاندوم های پلی ایزوپرن به طور کلی ماندگاری کمتری دارند ، اما آنها هنوز در حدود سه سال هستند. و اگر از کاندوم های طبیعی بدون لاتکس مانند پوست گوسفند استفاده می کنید ، به خاطر داشته باشید که آنها به طور کلی کوتاهترین عمر را دارند (و از بیماری های مقاربتی محافظت نمی کنند)

بسته بندی را نه تنها برای تاریخ ، بلکه در مورد سوراخ  نیز بررسی کنید (یک راه آسان برای بررسی این کار فشار دادن روی آستین است. اگر شما یک تشک هوا احساس می کنید ، بدان معنی است که آسیب ندیده است) "هنگامی که کاندوم را باز کنید و خشک شود ، بوی بد دارد یا اگر سوراخ هایی دیدید ، آنها را دور بیندازید و یک مورد جدیداری کنید." و اگر شما تاریخ انقضاء در بسته را مشاهده نمی کنید بهتر است تا آن را دور بیاندازید.

بیایید بگوییم که شما هیچ کاندوم دیگری در خانه خود ندارید و هنوز یکی را که منقضی شده است انتخاب کنید. دکتر بانفیلد می گوید: "علی رغم همه خطرات ، هر دو شریک در مقایسه با فاقد کاندوم از استفاده از کاندوم منقضی بهره مند می شوند." اگر کاندوم منقضی شده در جای خشک و خنک نگهداری شود ، می تواند بهتر از هر کاری عمل کند. اگر بتوانید کاندوم جدید بگیرید ، این بهترین گزینه برای شماست.

 

 تشخیص کاندوم پس از اوج خود می تواند یک مانع کوچک در ارتباط شما باشد ، اما بسیاری از فعالیتهای لذت بخش جنسی نیز وجود دارند که شامل نفوذ در رابطه جنسی دهانی مانند لمس یا خودیی نمی شوند پس می توانید این موارد را امتحان کنید.

 


آموزش های روابط جنسی و شوییی کاندوم ,استفاده ,تاریخ ,دارند ,منقضی ,شوند ,کاندوم منقضی ,برای بررسی ,تاریخ انقضا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

درب ضد سرقت پارس درب شیده کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. عشق و دوستی لوازم یدکی پراید پژو ال۹۰ برلیانس هایما قالیشویی بانو تهرانسر بیسیم پاناسونیک شادمهر کلاسیک حس خوبی دارم