پیشگیری از بارداری با کاندوم هواداران و دشمنان اصلی خود را دارد. برخی سوگند می خورند که رابطه جنسی محافظت نشده حتی ارزش رابطه جنسی ندارد. اما  همه ما می توانیم قبول کنیم که کاندوم قسمت مهمی از یک رابطه جنسی سالم است.

 

همه ما فکر می کنیم که در مورد کاندوم می دانیم. اما آیا می دانید که این روش بسیار مؤثر برای محافظت در برابر بیماریهای مقاربتی و همچنین بیماریهای مقاربتی و بارداری دارای سابقه ای است که هزاران سال به طول انجامیده است؟

 

اولین نمایش کاندوم یک نقاشی غار فرانسوی از 10،000 تا 13،000 سال قبل از میلاد بود. در آسیا و در چین و ژاپن موادی مانند موم و یا روده بره را به عنوان کاندوم مورد استفاده قرار می دادند. پس از آن در قرن شانزدهم پزشکی فرانسوی کاندوم هایی کتانی را ساخت که به صورت موثری می توانستند از انتقال سفیلیس جلوگیری نمایند.

 

در سال 1855 ، چارلز گودیر کاندوم لاستیکی طبیعی اختراع کرد که تقریباً دارای ضخامت لوله داخلی دوچرخه (آه!) بود ، اما کمتر از کاندوم های قبلی شکسته می شد (بله!). در آن زمان به مردان گفته شد كه كاندوم قابل استفاده مجدد است و تا زمانی كه لثه از بین نرود ، قابل استفاده است. (با این حال ، اگر شما نمی دانید ، در حال حاضر ما توصیه نمی کنیم دوباره از کاندوم استفاده کنید ، زیرا اثر آن با هر بار استفاده به طور چشمگیری کاهش می یابد.)

 

در سال 1919 کاندوم های یکبار مصرف لاتکس ظاهر شد و بازی را برای همیشه تغییر داد.

 

لاتکس بدون محدودیت از هر نوع کاندوم دیگر نازک تر ، قوی تر و خوشایند تر بود. این کاندوم ها برای نیروهای مستقر در سراسر جهان در طول جنگ جهانی دوم در دسترس قرار گرفتند زیرا رهبران تیم می ترسیدند "فرزندان" ما "عفونت" عجیبی را به خانه بیاورند. جالب اینجاست که افرادی که در ایالات متحده زندگی می کردند به لطف قوانین پاکی که در سال 1873 توسط آنتونی کامستک ایجاد شد و دسترسی به کاندوم را بسیار دشوار ساخت ، چند سال از این اختراع سود نبردند.

 

در دهه 1950 ، کاندوم لاستیکی تحت بررسی قرار گرفت و نازک تر ، فشرده تر و روان کننده تر شد. در این زمان هم اکنون یک سر مخزن استاندارد برای جمع آوری مایع منی نیز ارائه شده بود. اما حتی اگر استفاده از کاندوم آسانتر شود ، عموم مردم اینگونه نبودند


آموزش های روابط جنسی و شوییی کاندوم ,استفاده ,جنسی ,رابطه ,کنیم ,رابطه جنسی ,قابل استفاده ,بیماریهای مقاربتی ,کاندوم لاستیکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دیجی مارکت - مجله بازاریابی دیجیتال دانلودستان خوشحال چت janiyahqzgxbsr3 WebSite بارانم - وبنوشت رسمی راتین رها پری قصه ها دانلود فیلم سریال ایرانی جدید 97 تیک پاتوق