اگر هر بار به درستی از کاندوم استفاده کنید ،قطعا میتوانید از سلامت جنسی خود و شریک جنسی خود محافظت کنید. اما استفاده از کاندوم به آسانی که فکر می کنید نیست. در یک مطالعه ، 35٪ از مردان کالج اظهار داشتند که کاندوم هنگام رابطه جنسی دچار لغزش یا ترک خوردگی شده است. اگر کاندوم به درستی استفاده شود، قطعا درصد احتمال این حوادث کمتر میشود..

 

کاندوم شما را از بسیاری از عفونت های مقاربتی محافظت می کند و از بارداری جلوگیری می کند. از آنجایی که فقط یک حادثه برای ابتلا به یک بیماری مقاربتی و باردار شدن کافی است، مهم است که در هر بار رابطه جنسی از کاندوم استفاده کنید.

 

در اینجا همه چیزی که شما باید بدانید آورده شده است:

 

1-     کاندوم را می توان در هر کجا و در همه جا ، برای همه سنین تهیه کرد.

کاندوم در اکثر داروخانه ها ، گاه های مواد غذایی ، پمپ بنزین ها ، غرفه ها و حتی بصورت آنلاین در دسترس است. همچنین می توانید در بسیاری از سایت های آنلاین (مانند آی بساط) ، مراکز درمانی ، سوپر مارکت ها و . ب.

آنلاین کاندوم از ای بساط

 

 

 

2-      هرجایی برای نگهداری کاندوم مناسب نیست

کاندوم را در کیف پول خود نگهداری نکنید. اصطکاک به کاندوم آسیب می رساند و می تواند بسته بندی را پاره کند. اگر کاندوم را در کیف پول خود قرار داده اید ، فقط در روزی که قصد استفاده از آن را دارید ، این کار را انجام دهید.

کاندوم ها را در نزدیکی اشیاء تیز مانند قیچی یا سوزن ذخیره نکنید. درعوض ، آنها را در میز کنار تختخواب یا مکان خنک و خشک دیگری ذخیره کنید.

 

3-     کاندوم منقضی شده است.

هر کاندومی تاریخ انقضا را روی بسته بندی دارد. قبل از باز کردن بررسی کنید اگر منقضی شده استفاده نکنید.

4-     روش خوبی برای باز کردن کاندوم وجود دارد.

برای باز کردن کاندوم از دندان یا قیچی استفاده نکنیدو آن را با دستان خود باز کنید.

 

5-      از روان کننده های روغنی استفاده نکنید.

روان کننده ها ی مبتنی بر روغن لاتکس را می شکنند و می توانند باعث پارگی آن شوند. در عوض از روان کننده های مبتنی بر آب یا سیلی استفاده کنید.

 

6-     هرگز دو کاندوم را بر روی یکدیگر نپوشید

استفاده از دو کاندوم به طور همزمان باعث ایجاد اصطکاک می شود و احتمال شکستن کاندوم را افزایش می دهد.

 بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از کاندوم مردانه

 

 

7-     هر بار و برای هرگونه رابطه جنسی از کاندوم استفاده کنید.

هر بار که رابطه جنسی دارید باید از کاندوم درست استفاده شود تا از بارداری به طور مؤثر جلوگیری کرده و از TSI محافظت کنید.


آموزش های روابط جنسی و شوییی کاندوم ,استفاده ,جنسی ,     ,نکنید ,رابطه ,رابطه جنسی ,استفاده کنید ,کاندوم استفاده ,روان کننده ,کردن کاندوم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس فروشگاه ویواکس Film World میــمدال اجاره سوئیت مبله در تهران - اجاره آپارتمان مبله تهران هر چی که بخوای علیرضا بزی گلستان دانش کمپ - محل یادگیری آسان تکنولوژی طراحی سایت